Sunday, March 30, 2014

"လယ္သမားခ်င္းမို႔ကိုယ္ခ်င္းစာေစခ်င္ပါသည္"

ကၽြန္မသည္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီး၊ ခရမ္းျမိဳ႕နယ္၊ ကြင္းလ်ားရွည္ေက်းရြာအုပ္စုရိွ ကြင္းအမွတ္(၇၈၀D)၊ ဦးပိုင္အမွတ္ (၃၄)၊ ဧရိယာ (၁၂.၀၆)ဧကအား လုပ္ကိုင္လွ်က္ရိွေသာ လယ္သမားတစ္ဦးျဖစ္ပါသည္။

၁၀၊ ၃၊ ၂၀၁၄ ရက္ေန႔တြင္ ကၽြန္မ၏ လယ္ေျမအတြင္းမွ ပဲတီစိမ္းမ်ားအား ပထမသီးအျဖစ္ေကာက္ယူခဲ့ပါသည္။ ထိုေန႕ညေနခင္မွာပင္ ေဒသခံလယ္သမားအခ်ိဳ႕မွ ကၽြန္မ
လယ္ေျမအတြင္း က်မထံခြင့္ေတာင္းျခင္းမရိွပဲ လွည္းျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္မႈမ်ားျပဳလုပ္ခဲ့သည္႔အတြက္ သီးႏွံပ်က္စီးဆုံးရႈံးမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေစခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မအေနျဖင့္ ကြင္း
လ်ားရွည္ ေက်းရြာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး(ခ)ေက်းရြာလယ္/စီ ဥကၠဌ ဦးလွမိုးထံသို႔ ႏုတ္ျဖင့္တိုင္ၾကားျခင္း၊ (၂၀၊ ၃၊ ၂၀၁၄)ရက္ေန႔တြင္ စာျဖင့္တုိင္ၾကားျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။
ေက်းရြာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးလွမိုးအေနျဖင့္ ေခၚယူေျဖရွင္းေပးျခင္းမရိွသည္႔အျပင္ လွည္း၊ ထြန္စက္၊ ေထြလားမ်ား ျဖတ္ေမာင္း၍  သီးႏွံပ်က္ဆီးမႈအား မေျဖရွင္းေပးႏိုင္ေၾကာင္း၊
လမ္းရိွ၍ ေမာင္းေၾကာင္းႏွင့္ ျမိဳ႕နယ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးမွ ေျဖရွင္းခိုင္းလွ်င္လည္း ေက်းရြာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးအျဖစ္မွ ႏုတ္ထြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ မေက်နပ္လွ်င္ တရားရုံးသို႔ ဦးတိုက္
သြားေလွ်ာက္ပါေၾကာင္း ကၽြန္မအား မေခ်မငံေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္။ ယခုဆိုလွ်င္ ကၽြန္မ၏ လယ္ေျမအတြင္းမွ လွည္း၊ ထြန္စက္၊ ေထြလာမ်ား ေန႔စဥ္ရက္စက္ဆိုသလို ျဖတ္သန္း
ေမာင္းႏွင္မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ရပါသည္။ ကၽြန္မ၏ လယ္ေျမအတြင္း ႏိုင္ငံေတာ္မွ လယ္/ယာ ကုန္စည္ကုန္ထုတ္လုပ္လမ္းအျဖစ္ ေဖာက္လုပ္ရန္ ညြန္ၾကားခ်က္တစ္စုံတစ္ရာ
ခ်မွတ္ထားခ်င္းလည္းမရိွခဲ့ပါ။ ေျမစာရင္းရုံးတြင္လည္း ကၽြန္မ၏ လယ္ေျမပုံ၌ လမ္းအျဖစ္ေဖာက္လုပ္ထားေၾကာင္း မပါရိွခဲ့ပါ။ ယခုလို ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္းမႈမ်ားေၾကာင့္
ကၽြန္မ၏ လယ္ယာေျမအတြင္း သီးႏွံပ်က္စီးဆုံးရႈံးမႈမ်ားျဖစ္ေပၚခဲ့သည္႔ ဒုကၡမ်ားႏွင့္ရင္ဆိုင္ေနခဲ့ရပါသည္။ လွည္း၊ ထြန္စက္၊ ေထြလာျဖတ္သန္းေမာင္ႏွင္းေနသည္႕သူမ်ား
သည္လည္း လယ္သမားမ်ားျဖစ္သည္႔အတြက္ လယ္သမားခ်င္းမို႔ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ေလးမ်ား ကၽြန္မအေပၚထားျပီး သက္ဆိုင္ရာမွ နဂိုေဖာက္လုပ္ေပးထားေသာ ကုန္စည္
ကုန္ထုတ္လမ္းအတိုင္း ျဖတ္သန္းသြားလာေမာင္းႏွင္ေစလိုပါသည္။  ကၽြန္မ၏လယ္ေျမအတြင္း လွည္း၊ ထြန္စက္ႏွင့္ေထြလာမ်ား ေန႔စဥ္
ျဖတ္သန္းေမာင္ႏွင္မႈအား ခရမ္းျမိဳ႕နယ္၊ လယ္/စီအဖြဲ႕မွ ဥပေဒအရတားျမစ္ေပးေစခ်င္ေၾကာင္း ႏိုင္ငံေတာ္အၾကီးအကဲမ်ားသိရိွေအာင္ မီဒီယာမွတဆင့္တင္ျပရျခင္းျဖစ္ပါသည္။

မပါပါသီ
၁၂/(ျပဳ)ႏိုင္ငံသား ၀၀၀၂၂၅
(ဘ)ဦးကတီးရာပါး
ကြင္းလ်ားရွည္ေက်းရြာ၊ ခရမ္းျမိဳ႕နယ္၊
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီး။

No comments:

Post a Comment