Tuesday, September 25, 2012

စီးတန္း လမ္းေလွ်ာက္သူမ်ားအား ဥပေဒအရ အေရးယူမည္

 
၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလ ၂၁ ရက္ေန႔တြင္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ ရာ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးေန႔တြင္ ၿငိမ္းခ်မ္း စြာ စီတန္းလမ္းေလွ်ာက္သူမ်ား အား ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ စီတန္းလွည့္ လည္ခြင့္ ဥပေဒပံုစံ(၈)ႏွင့္မညီ သည့္အတြက္ သက္ဆိုင္ရာၿမိဳ႕နယ္ အလိုက္ အေရးယူသြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းရဲတပ္ဖြဲ႕မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးမွ ေျပာၾကား သည္။ ““ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဒါကို ဘယ္ေန႔အေရးယူမလဲဆိုတာမရွိ ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က စိစစ္မယ္။ အမႈဖြင့္မယ္၊ အဲဒါကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အခ်ိန္ပဲေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လုပ္ငန္းစဥ္အလိုက္ ၂၄ နာရီ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ရတယ္။ ဒီလို စစ္ေဆးဖို႔ အေရးယူဖို႔ကို အခ်ိန္ ယူရပါမယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဥပေဒႏွင့္မညီရင္ေတာ့ အေရးယူမွာ ပဲ ႀကီးသည္ပဲျဖစ္ေစ၊ ေသးသည္ ပဲျဖစ္ေစ။ ဥပေဒအတိုင္း လုပ္ သြားရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ခြင့္ျပဳေပးမယ္။ ဥပေဒအတိုင္း လုပ္သြားမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ က ေစာင့္ေရွာက္ရတယ္၊ လံုၿခံဳ ေရးေပးရပါတယ္။ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕မွ အႀကိမ္ ၂၀ မွာ ၈ ႀကိမ္ခြင့္ျပဳေပးထားတယ္။ အဲ့ဒီ ၈ ႀကိမ္လံုးမွာလည္း ကၽြန္ ေတာ္တို႔ လံုၿခံဳေရးကို လုပ္ေပးၿပီး သြားၿပီ၊ ၉ မႈကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ျငင္းပယ္ထားတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ျငင္းပယ္တာလဲဆိုတာ ပံုစံ ၈ မွာ ပါၿပီးသြားသည့္ေနာက္ ၃ ႀကိမ္ ကေတာ့ သူတို႔မလုပ္ေတာ့ပါဘူး လို႔ ေနာက္ဆုတ္သြားတယ္။ အဲ့ဒါကို ဘာေၾကာင့္ ျငင္းပယ္လဲ ဆိုတာလာေလွ်ာက္တဲ့လူသိပါလိမ့္ မယ္။ ႏိုင္ငံသားအားလံုးက ဒီဥပေဒကို သိထားသင့္တယ္  သိထားမွလည္းအဆင္ေျပပါမယ္။ ဥပေဒနဲ႔အညီ သူတို႔က ေလွ်ာက္ လႊာတင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ပံုစံ ၈ အရ ခြင့္မျပဳပါဘူး။ ဒါ ေၾကာင့္ ဥပေဒခ်ဳိးေဖာက္တဲ့ အတြက္ အေရးယူပါမယ္။ ဒီဟာ ကို ခ်ဳိးေဖာက္တယ္ဆိုရင္ ပုဒ္မ ၁၈ အရ ေထာင္ဒဏ္ ၁ ႏွစ္ျဖစ္ ေစ၊ ေငြဒဏ္ ၃၀၀၀၀ ျဖစ္ေစ၊ ဒဏ္ႏွစ္ရပ္လံုးျဖစ္ ခ်မွတ္လို႔ ရပါ တယ္ဆိုတာ ပါၿပီးသားပါ။ ကၽြန္ ေတာ္ေျပာတာက လူသားတိုင္း ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို လိုလားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း လိုလားတယ္။ ႏိုင္ငံေတာ္အေနနဲ႔လဲ လိုလား တယ္။ သို႔ေသာ္ ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္ သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔က ခြင့္ျပဳ ခ်က္ ေပးမထားဘူး။ ျငင္းပယ္ ထားတယ္။ ဥပေဒမွာ မလုပ္နဲ႔ဆို တာကို လုပ္ရင္လဲ အျပစ္ပဲ။ လုပ္ ပါလို႔ဆိုတာကို မလုပ္ရင္လဲ အျပစ္ပဲ။ အဲဒါေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ျငင္းပယ္ထားတာကို လုပ္တဲ့ အတြက္ အဲဒါအျပစ္ပဲ။ ကၽြန္ ေတာ္တို႔က စီတန္းလွည့္လည္ တာကို ခြင့္ျပဳတယ္ဆို။ ပံုစံ ၅ ခြင့္ မျပဳဘူးဆို ပံုစံ ၈ အေရးယူတာ ကေတာ့ သက္ဆိုင္ရာ ၿမိဳ႕နယ္က စစ္ေဆးၿပီး အေရးယူပါလိမ့္မယ္”” ဟု ရန္ကုန္တိုင္းရဲတပ္ဖြဲ႕မွ ေျပာ ၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ စစ္တပ္မွ အၿငိမ္းစားယူထား သူ အရာရွိတစ္ဦးက ဖုန္းဆက္ ေမးျမန္းရာတြင္ ““ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဒါကို ခြင့္မေတာင္းတာမဟုတ္ပါ ဘူး။ ေတာင္းတယ္။ သူတို႔က မေပးတာ။ ဒါကို အေရးယူတယ္ ဆိုရင္လည္း ေအးေအးေဆးေဆး လိုက္သြားမွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီ အခါ ကၽြန္ေတာ္ေမးမွာတစ္ခုရွိ တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က်ေတာ့ အေရးယူၿပီးေတာ့ အခ်ဳိ႕အမႈေတြ က်ေတာ့ ယခုအခ်ိန္ထိဘာလို႔ အေရးမယူဘဲလႊတ္ထားတာလ ဲဆိုတာပဲ ေမးခ်င္တယ္””ဟု ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ၿငိမ္း ခ်မ္းေရးေန႔ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၂၁ ရက္ေန႔တြင္ စီတန္းလမ္းေလွ်ာက္သူ လူဦးေရ သည္ အနီးစပ္ဆံုး ခန္႔မွန္းေျခ အျဖစ္ လူဦးေရ ၂၀၀၀ ၀န္းက်င္ ရွိမည္ဟု ခန္႔မွန္းသိရွိရသည္။

http://www.hotnewsweekly.com

ၿဖိဳးေအာင္

No comments:

Post a Comment