Sunday, November 25, 2012

အေရးၾကီးသည္႔ စစ္ေဆးေတြ႔ရိွခ်က္မ်ား တင္ျပလာျခင္းအား ထုတ္ျပန္ေၾကညာျခင္း

“ ပုဂၢလိကထံမွရရန္ ေၾကြးက်ပ္သန္း(၄ဝ, ၂ .၁၂၂)ႏွင့္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ(၇ဝ,၆၅၅ .ဝ၂ဝ)၊ ဝန္ထမ္းမ်ား၏ မွားယြင္းမႈႏွင့္ အလြဲသံုးစား မႈေၾကာင့္ ျပန္သြင္းရမည့္ ေငြက်ပ္သန္း (၁
၄၃..၉၁၆)ျဖစ္ ”

ျပည္ေထာင္စုသမၼတျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္
သတင္းထုတ္ျပန္ေရးအဖြဲ႕
သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္(၅/၂ဝ၁၂)
၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္၊ ႏုိဝင္ဘာလ ၂၄ ရက္
၁၃၇၄ ခု၊ တန္ေဆာင္မုန္းလဆန္း ၁၁ ရက္


ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတထံသုိ႔ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္က တင္ျပလာေသာ အေရးႀကီးသည့္ စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္မ်ား တင္ျပလာျခင္းအား ထုတ္ျပန္ ေၾကညာျခင္း

၁။ ဖြဲ႕စည္းပုံ အေျခခံ ဥပေဒပုဒ္မ ၂၄၂၊ ပုဒ္မခြဲ(ဃ)ႏွင့္ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္ ဥပေဒ ပုဒ္မ ၈၊ ပုဒ္မခြဲ (က)တြင္ ''ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ ခ်ဳပ္သည္ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတအား တာဝန္ခံရမည္။''ဟု ျပ႒ာန္း ထားသည္။ ထုိ႔ျပင္ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္ ဥပေဒပုဒ္မ ၁၁၊ ပုဒ္မခြဲ (က)တြင္ ''ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးတြင္ ျဖစ္ေစ၊ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ သို႔မဟုတ္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ အစည္း အေဝးတြင္ ျဖစ္ေစ ႏုိင္ငံေတာ္၏ အရအသုံးစာရင္းမ်ား စစ္ေဆးျခင္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ထူးျခားေသာ အေျခအေနကုိ အခါအားေလ်ာ္စြာ တင္ျပျခင္း''ဟု လည္းေကာင္း၊ ပုဒ္မခြဲ(ည)တြင္ ''မိမိ၏ ေဆာင္ရြက္ခ်က္ကုိ ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတမွတစ္ဆင့္ ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္သို႔ အစီရင္ခံတင္ျပျခင္း''ဟု လည္းေကာင္း ျပ႒ာန္းထားသည္။

၂။ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္သည္ ၂ဝ၁၁-၂ဝ၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြက္ ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးဌာနမ်ားႏွင့္ ဗဟုိအာဏာပုိင္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသို႔ ခြဲေဝေပးထားေသာ ဘ႑ာေငြအရ အသုံးဆုိင္ရာ စာရင္းမ်ားကုိ စစ္ေဆးခဲ့ရာ အေရးႀကီးေသာ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိ ခ်က္မ်ားႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ၎၏ (၁၉-၁ဝ-၂ဝ၁၂) ရက္စြဲပါ အစီရင္ခံစာျဖင့္ ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတထံ တင္ျပ အစီရင္ခံ ခဲ့သည္။ ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတ႐ုံးက လႊတ္ေတာ္႐ုံးသုိ႔ (၂၄-၁ဝ-၂ဝ၁၂)ရက္တြင္ အဆုိပါအစီရင္ခံစာ အျပည့္အစုံကုိ ေပးပုိ႔ခဲ့သည္။

၃။ ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတထံသုိ႔ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္က တင္ျပလာေသာ အဆုိပါ အေရးႀကီးသည့္ စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္မ်ားႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ အမ်ားျပည္သူ သိရွိရန္ရည္ရြယ္၍ အျပည့္အစုံကုိ ေအာက္တြင္ ေဖာ္ျပလုိက္သည္ -

''(၁) ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္႐ုံးသည္ ျပည္ေထာင္စု၏ ဘ႑ာေငြ အရအသုံးဆုိင္ရာ ဥပေဒပါ ျပ႒ာန္းခ်က္မ်ား အရ ၂ဝ၁၁-၂ဝ၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္အရ အသုံးဘတ္ဂ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အစုိးရဌာန အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ အရအသုံး ေငြစာရင္းမ်ား စစ္ေဆးျခင္း၊ အရအသုံးခန္႔မွန္းေျခ ေငြစာရင္းပါ ရေငြမ်ားကုိ ျပည့္ဝစြာ ရရွိေစရန္ ေဆာင္ရြက္ထားျခင္း ရွိ/မရွိ စစ္ေဆးျခင္း၊ အရအသုံးခန္႔မွန္းေျခ ေငြစာရင္းပါ သုံးစြဲခြင့္ ျပဳထားသည့္ ေငြေၾကးမ်ားကုိ ထိေရာက္စြာ အသုံးျပဳ/မျပဳ စစ္ေဆးျခင္း၊ ဌာနဆုိင္ရာမ်ားသည္ သတ္မွတ္ ထားေသာ စာရင္းအင္း ထားသုိပုံနည္း စနစ္ႏွင့္အညီ က်င့္သုံးျခင္း ရွိ/မရွိ တုိ႔ကုိ စစ္ေဆးျခင္းႏွင့္ လုပ္ငန္းအေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္မႈတုိ႔ကုိ လုပ္ထုံးလုပ္နည္း ႏွင့္အညီ အေလးထား စစ္ေဆးခဲ့ပါသည္။

(၂) အလားတူ တုိင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္႐ုံး အဆင့္ဆင့္တုိ႔သည္လည္း သက္ဆုိင္ရာ တုိင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္မ်ား၏ ၂ဝ၁၁-၂ဝ၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္အရ အသုံးဘတ္ဂ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဌာနဆုိင္ရာမ်ား ႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ အရအသုံးေငြစာရင္းမ်ားကုိ လုပ္ထုံး လုပ္နည္းႏွင့္ အညီ အေလးထား စစ္ေဆးခဲ့ပါသည္။

(၃) ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္႐ုံးႏွင့္ တုိင္းေဒသႀကီး သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္စာရင္းစစ္ ခ်ဳပ္႐ုံး အဆင့္ဆင့္တုိ႔မွ ၂ဝ၁၁-၂ဝ၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္ အရအသုံးဘတ္ဂ်က္ ေငြစာရင္းမ်ားကုိ စစ္ေဆးရာ၌ သက္ဆုိင္ရာ အစုိးရဌာန၊ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားတြင္ ႐ုိးေျဖာင့္ေသာ သေဘာျဖင့္ စာရင္းဇယား လြဲမွားမႈမ်ား၊ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းႏွင့္ အညီ စည္းမ်ဥ္းမက် ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားကုိ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိ ရမႈမ်ားရွိခဲ့ၿပီး ၎တို႔ကုိ စစ္ေဆးစဥ္ ကာလအတြင္းမွာပင္ သက္ဆုိင္ရာဌာန၏ တာဝန္ခံ အႀကီးအကဲမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြးျခင္း၊ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိ ရမႈမ်ားကုိ ရွင္းလင္းေျပာၾကား ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္၍ လုိအပ္သည့္ ျပင္ဆင္ေပးမႈ၊ တည့္မတ္ ေပးမႈတုိ႔ကုိ ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ ပါသည္။

(၄) စစ္ေဆးသည့္ကာလ (၁-၄-၂ဝ၁၁) မွ (၃ဝ-၉-၂ဝ၁၂) ရက္အတြင္း အေရးႀကီးေသာ စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္၊ တစ္နည္းအားျဖင့္ အေရးႀကီးေသာ စာရင္းစစ္ ကန္႔ကြက္ခ်က္အျဖစ္ ဝန္ႀကီးဌာန (၁၅)ခုတြင္ ႏုိင္ငံေတာ္မွ ခ်မွတ္ေပးသည့္ ရသုံးေငြႏွင့္ ႏုိင္ငံေတာ္မွရရမည့္ ရေငြမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အလြဲသုံးစားမႈ၊ မ႐ုိးေျဖာင့္ မသမာေသာ သေဘာျဖင့္ ေဆာင္ရြက္မႈေၾကာင့္ ႏုိင္ငံေတာ္မွ နစ္နာဆုံး႐ႈံးမႈ (၄၇)မႈ ရွိပါသည္။

(၅) အေရးႀကီးေသာ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ သက္ဆုိင္ရာ ဝန္ႀကီးဌာနမွ ဌာနဆုိင္ရာႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္း အႀကီးအကဲမ်ားကုိ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္႐ုံးႏွင့္ တုိင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္ စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္႐ုံးမ်ားသို႔ (၁၈-၉-၂ဝ၁၂)ရက္မွ (၁၇-၁ဝ-၂ဝ၁၂)ရက္အထိ ေခၚယူေတြ႕ဆုံၿပီး စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္မ်ားကုိ စနစ္တက် ရွင္းလင္း ေဆြးေႏြးခဲ့ပါသည္။ ယင္းသို႔ ရွင္းလင္း ေဆြးေႏြးရာတြင္ အလြဲသုံးစားမႈ၊ ႏုိင္ငံေတာ္မွ နစ္နာဆုံး႐ႈံးမႈမ်ား အလုိက္၊ ျပန္လည္ ေပးသြင္းရမည့္ ႏုိင္ငံ့ ဘ႑ာေငြမ်ား ျပန္လည္ ေပးသြင္းေစျခင္း၊ တာဝန္ရွိသူမ်ားအား စီမံခန္႔ခြဲမႈနည္းလမ္း၊ ဥပေဒဆုိင္ရာ နည္းလမ္းမ်ားျဖင့္ အေရးယူေစျခင္း၊ ေနာင္တြင္ အလားတူ ျဖစ္စဥ္မ်ား ထပ္မံမျဖစ္ပြား ေစေရးအတြက္ ၾကပ္မတ္ ထိန္းသိမ္းမည့္ အစီအမံမ်ား ျပဳလုပ္ေစျခင္းတုိ႔ကုိ အေလးထား ေဆြးေႏြးခဲ့ပါသည္။ ထုိသုိ႔ေတြ႕ဆုံ ေဆြးေႏြးမႈ မ်ားအရ သက္ဆုိင္ရာ ဝန္ႀကီး ဌာနမ်ားမွ ဌာနဆုိင္ရာႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္း (၂၅)ခုမွ အေရးႀကီးေသာ စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္ (စာရင္းစစ္ ကန္႔ကြက္ခ်က္) ပါ ႏုိင္ငံေတာ္သုိ႔ ျပန္လည္ ေပးသြင္းရမည့္ေငြမ်ား အျပည့္အဝ ျပန္လည္ေပးသြင္းျခင္း၊ တာဝန္ရွိသူမ်ားကုိ အေရးယူမႈျပဳလုပ္ျခင္း၊ ၾကပ္မတ္ ထိန္းသိမ္းမည့္ အစီအမံမ်ား ျပဳလုပ္ျခင္းတုိ႔ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ ပါသည္။

(၆) ၂ဝ၁၁-၂ဝ၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္အရ အသံုးဘတ္ဂ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ (၁-၄-၂ဝ၁၁)ရက္မွ(၃ဝ-၉-၂ဝ၁၂) ရက္ အထိ ဝန္ႀကီးဌာန(၁၅) ခု၊ ဌာနဆိုင္ရာမ်ားႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္း(၄၇)ခုတို႔၏ အေရးႀကီးေသာ စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္မ်ားအရ ႏိုင္ငံေတာ္သုိ႔ ေပးသြင္းရမည့္ နစ္နာေငြ က်ပ္သန္း (၅၈,၃၉၈.၈၁ဝ)ႏွင့္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ (၂၃၂,၉၇၇.၃၁ဝ) အနက္ က်ပ္သန္း (၁၇,၄၂၆.၇၇၂)ႏွင့္ အေမရိကန္ေဒၚလာ (၁၆၂,၃၂၂.၂၉ဝ) ေပးသြင္းၿပီး၊ ေပးသြင္းရန္ က်န္ရွိေငြ က်ပ္သန္း(၄ဝ,၉၇၂.ဝ၃၈)ႏွင့္ အေမရိကန္ေဒၚလာ (၇ဝ,၆၅၅.ဝ၂ဝ) ျဖစ္ပါသည္။ က်ပ္သန္း (၄ဝ,၉၇၂.ဝ၃၈)တြင္ ပုဂၢလိကထံမွ ရရန္ေၾကြး က်ပ္သန္း (၄ဝ,၈၂၈.၁၂၂) အေမရိကန္ေဒၚလာ (၇ဝ,၆၅၅.ဝ၂ဝ) ျဖစ္ၿပီး၊ ဝန္ထမ္းမ်ား၏ မွားယြင္းမႈႏွင့္ အလြဲသံုးစား မႈေၾကာင့္ ျပန္လည္ေပးသြင္းရမည့္ ေငြမွာ က်ပ္သန္း (၁၄၃.၉၁၆) ျဖစ္ပါသည္။ ေအာက္ပါအတိုင္း ရွင္းလင္းတင္ျပ အပ္ပါသည္-

--(က) ပုဂၢလိကထံမွ ရရန္ေၾကြးမ်ား က်ပ္သန္း ၄ဝ၈၂၈.၁၂၂ ႏွင့္ USD ၇ဝ၆၅၅.ဝ၂ဝ

xxx(၁) ေမြးျမဴေရးႏွင့္ေရလုပ္ငန္းဝန္ႀကီးဌာနမွ ေပးသြင္းရန္၊ က်ပ္သန္း ၃၅၆၅၃.၇ဝ၇ (ေမြးျမဴေရး အစားအစာႏွင့္ ႏို႔ထြက္ပစၥည္း လုပ္ငန္းသို႔ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ားမွ ေပးသြင္းရမည့္ ႀကိဳတင္ ထုတ္ေပးေငြ၊ အစာအေၾကြး ေရာင္းခ်ေငြ၊ အက်ဳိးတူ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံမႈအတြက္ ထုတ္ေပးေငြ)

xxx(၂) ေမြးျမဴေရးႏွင့္ ေရလုပ္ငန္း ဝန္ႀကီးဌာနမွ ေပးသြင္းရန္၊ USD ၇ဝ၆၅၅.ဝ၂ဝ (ဌာနပိုင္ ႀကိဳ႕ကုန္းေျမ ငွားရမ္းျခင္းအတြက္ ပုဂၢလိကထံမွ ရရန္က်န္ေငြ)

xxx(၃) ဟုိတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားလာေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ေပးသြင္းရန္၊ က်ပ္သန္း ၄၈၁၅.ဝဝဝ (အင္းေလးေခါင္တိုင္ ဟိုတယ္ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ အမွတ္-၁၂၈ ဆူးေလဘုရားလမ္း အေဆာက္အအံု တို႔အား ဝယ္ယူခြင့္ရသူမွ ေပးသြင္းရန္ က်န္ရွိျခင္း)

xxx(၄) ျပန္ၾကားေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ေပးသြင္းရန္၊ က်ပ္သန္း ၈၈.၄၆၅ (Dagon Complex စီမံကိန္း ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ အိမ္ခန္းမ်ား အပ္ႏွံမႈ ေနာက္က်ေၾကးအတြက္ ပုဂၢလိကမွ ေပးသြင္းရန္)

xxx(၅) စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာနမွ ေပးသြင္းရန္၊ က်ပ္သန္း ၂၇ဝ.၉၅ဝ (အေဆာက္ အအံု ငွားရမ္းခႏွင့္ ေရာင္းခ်ရေငြ ပုဂၢလိကမွ ေပးသြင္းရန္)

--(ခ) မွားယြင္းမႈ၊ အလြဲသံုးမႈ က်ပ္သန္း ၁၄၃.၉၁၆

စာရင္းစစ္ ကန္႔ကြက္ခ်က္အရ ဝန္ႀကီးဌာနမ်ားမွ ျပန္လည္ေပးသြင္းရန္၊ က်ပ္သန္း ၁၄၃.၉၁၆

(သတင္းစာဖိုး၊ ေၾကာ္ျငာခ၊ ဆိပ္ကမ္းခြန္ ပိုမိုထုတ္ယူျခင္း၊ ရထားလမ္းေဖာက္ လုပ္ခေငြ ပိုထုတ္ျခင္းမ်ား၊ GMS အစည္း အေဝး အခမ္းအနား၌ ပစၥည္းဝယ္ယူ တပ္ဆင္မႈ အတြက္ အသံုးစရိတ္ ျပန္ရေသာ္လည္း ေပးသြင္းမႈ မရွိျခင္း)

(၇) အေရးႀကီးေသာ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္မ်ား (စာရင္းစစ္ ကန္႔ကြက္ခ်က္မ်ား)ကို သတ္မွတ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ကာလ အတြင္း ၿပီးျပတ္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ျခင္း မရွိသည့္ ဌာနဆုိင္ရာႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္း မ်ားကို လိုအပ္သလို ဆက္လက္ စိစစ္အေရးယူ ေဆာင္ရြက္သြားရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း သံုးသပ္ေတြ႕ရွိ ရပါသည္။

(၈) အစိုးရဌာန အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ ၂ဝ၁၁-၂ဝ၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ဘ႑ာေငြ အရ အသံုးဆုိင္ရာမ်ားကို စစ္ေဆးရာတြင္ အေရးႀကီးသည့္ စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္မ်ား၊ စာရင္းစစ္ ကန္႔ကြက္ ခ်က္မ်ားႏွင့္ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးမႈ အေျခအေနမ်ားကို သိရွိႏုိင္ပါရန္ႏွင့္ လမ္းၫႊန္မႈျပဳႏုိင္ပါရန္ တင္ျပ အပ္ပါသည္။''

၄။ အေရးႀကီးေသာ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္မ်ား တင္ျပခ်က္ပါ ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ သတင္းအခ်က္ အလက္နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာနမွ စာရင္းမွားယြင္းသည့္ က်ပ္သန္း (၁၉.ဝ၅၇) ကို (၁၉-၁ဝ-၂ဝ၁၂) ရက္တြင္ ႏုိင္ငံေတာ္သို႔ ျပန္လည္ေပး သြင္းၿပီးျဖစ္သည္။ ျပန္ၾကားေရးဝန္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာတုိက္သည္ ၂ဝ၁ဝ-၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ အလြဲသံုးစားမႈ ျဖစ္ေၾကာင္း စစ္ေဆး ေပၚေပါက္ခဲ့ရာမွ ႏုိင္ငံေတာ္သို႔ ေပးသြင္းရန္ က်န္ရွိဆဲျဖစ္သည့္ က်ပ္သန္း (၁၁၇. ၇ဝ၁) ျပန္လည္ ေပးသြင္းေရးႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ သက္ဆုိင္ရာ ဌာနအေနျဖင့္ ရွင္းလင္း ေဆာင္ရြက္သည့္ အေျခအေနအား သတင္း ထုတ္ျပန္ၿပီး ျဖစ္သည္။ အလားတူ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ႏုိင္ငံေတာ္သို႔ ျပန္လည္ ေပးသြင္းရမည့္ ေငြမ်ား ေပးသြင္းေစေရး ၾကပ္မတ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွွိသည္။

၅။ အေရးႀကီးေသာ စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္မ်ား တင္ျပလာျခင္းကိစၥႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ထံမွ ရရန္ေၾကြး အမ်ားဆံုးျဖစ္သည့္ ေမြးျမဴေရးႏွင့္ ေရလုပ္ငန္း ဝန္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ အခ်ိန္ကာလ သတ္မွတ္၍ ရရန္ေၾကြးမ်ား ျပန္လည္ ရရွိေရး ၾကပ္မတ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။ ၎ျပင္ ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားလာေရး လုပ္ငန္းဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပန္ၾကားေရး ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနတို႔ အေနျဖင့္လည္း သက္ဆုိင္ရာ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ားထံမွ ရရန္ေၾကြးမ်ား ျပန္လည္ ရရွိေရးအတြက္ အခ်ိန္ကာလ သတ္မွတ္၍ ေပးသြင္းၾကေစရန္ ၾကပ္မတ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။

http://myawady.net.mm/all-news/local-news/2012-11-25-02-25-32

No comments:

Post a Comment