Monday, March 17, 2014

သစ္ေတာညြန္ၾကားေရးမွဴး (AD)ဂၽြန္ထြန္းဦး၏ ျပည္သူအေပၚမတရားႏွိပ့္စက္မႈ အပိုင္း(၂)


" စာဖက္ပရိတ္သက္ၾကီးေရ " ပဲခူးတိုင္းေဒသၾကီး သစ္ေတာညြန္ၾကားေရးမွဴး (AD)ဂၽြန္ထြန္းဦး၏ ျပည္သူအေပၚမတရားႏွိပ္စက္မႈ အပိုင္း(၁)ကို ဖက္သင့္သေလာက္ဖက္ျပီး
ၾကျပီေပါ့။ ပဲခူးတိုင္းေဒသၾကီး၊ ေက်ာက္တံခါးျမိဳ႕နယ္၊ ျမိဳ႕ေခ်ာင္းေက်းရြာ၊ ေစ်းတန္း(၂)ရပ္ကြက္မွာ ေနထိုင္တဲ့ ကိုစိုးသူေအာင္(ခ)ေစာင္းေစာင္းရဲ႕ ရင္ဖြင့္ထားတဲ့ ရုပ္/သံ
ဗြီဒီယိုဖိုင္အတုိင္း စာဖက္ပရိတ္သက္ၾကီးသိရိွေအာင္ ေရးသားတင္ျပထားတာပါ။ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီလ(၁၈)ရက္ေန႔မွာ ကိုစိုးသူေအာင္(ခ)ေစာင္းေစာင္းမွ ဖဒိုရဲစခန္းတြင္

သစ္ေတာညြန္ၾကားေရးမွဴး (AD)ဦးဂၽြန္ထြန္းဦးအား အမႈဖြင့္ေပးရန္ သြားေရာက္တိုင္ၾကားခဲ့ေပမယ့္ ရဲစခန္းကအမႈမဖြင့္ေပးပဲ (က-ခ)ပုံစံျဖစ္ ေက်ာက္တံခါးျမိဳ႕နယ္တရားရုံးကို သြား
ေရာက္ဦးတိုက္ေရွာက္ အမႈဖြင့္ေစခဲ့ပါတယ္။ ေက်ာက္တံခါးျမိဳ႕နယ္တရားရုံးက ယင္းအမႈႏွင့္ပတ္သက္ျပီး ၂၀၁၄ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ(၇)ရက္ေန႔ ရုံးခ်ိန္းျပန္ခ်ိန္းလိုက္ပါတယ္။
တရားရုံးက ဘယ္လိုဆုံးျဖတ္ဦးမလဲဆိုတာေတာ့ စာဖတ္ပရိတ္သက္ၾကီးအေနနဲ႔ေစာင့္ေမွ်ာ္ၾကည္႔ၾကဦးေပါ့။
" ကဲ " သစ္ေတာညြန္ၾကားေရးမွဴး (AD)ဂၽြန္ထြန္းဦး၏ ျပည္သူအေပၚမတရားႏွိပ့္စက္မႈ အပိုင္း(၂)ကို စာဖတ္ပရိတ္သက္ၾကီး ဆက္ျပီးေတာ့ဖတ္ၾကဦးစို႔ .....
ေမာင္ကုလား(ခ)မင္းေအာင္ပိုင္(ဘ)ဦးသန္းထြန္းဦး အသက္(၁၇)ႏွစ္ပဲ ရိွေသးတယ္။သူက ပဲခူးတိုင္းေဒသၾကီး၊ ေက်ာက္တံခါးျမိဳ႕နယ္၊ ျမိဳ႕ေခ်ာင္းေက်းရြာမွာပဲေနတယ္။ ၂၀၁၄ခုႏွစ္၊
ဇန္န၀ါရီလ(၁၇)ရက္ေန႔ ည(၁၀)နာရီ(၃၀)မီးနစ္ခန္႔မွာ သစ္ေတာညြန္ၾကားေရးမွဴး (AD) ဂၽြန္ထြန္းဦး(ပါ)၁၅ ဦးအဖြဲ႕၏ ဥပေဒမဲ့ ရိုက္ႏွက္ဖမ္းဆီးျခင္းကိုခံခဲ့ရတဲ့သူ တစ္ေယာက္ပါ။ ကိုစိုးသူ
ေအာင္(ခ)ေစာင္းေစာင္းႏွင့္အတူ ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ရိုက္ႏွက္ဖမ္းဆီးခံခဲ့ရတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ ေမာင္ကုလား(ခ)မင္းေအာင္ပိုင္မွာ ယေန႔အခ်ိန္ထိ မိဘမ်ားထံျပန္လည္ေရာက္
ရိွလာျခင္းမရိွေသးပါ။
ယင္းကိစၥႏွင့္ဆက္လွ်င္း၍ ေမာင္ကုလား(ခ)မင္းေအာင္ပိုင္၏ ဖခင္ျဖစ္သူ ဦးသန္းထြန္းဦးအား သတင္းအမွန္ရရိွေရး သြားေရာက္ေမးျမန္းခဲ့ရာ " အဲဒီေန႔ညေနက ကၽြန္ေတာ္သားက ကၽြန္ေတာ္ကို
အေဖသား လူတစ္ေယာက္ကို (၈)မိုင္ဘတ္(ဆိုင္ကယ္ ကယ္ရီ)သြားပို႔ရမယ္လို႔ေျပာတယ္။ သားမွာအေဖၚေကာပါရဲလားလို႔ ေမးေတာ့ ပါတယ္။ ဦးမ်ိဳးေကာ သြားမွာလို႔ေျပာတယ္။ အဲဒါဆိုလည္း
ငါ့သား သြားလိုက္ပို႔လိုက္ေပါ့ဟု ေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီည(၁၀)ခြဲေက်ာ္မွာ ကိုမ်ိဳးေရာက္လာျပီး ကုိသန္းထြန္းဦး ကိုသန္းထြန္းဦးရဲ႕ သားကို စိန္ကန္႔လန္႔လမ္း သစ္ေတာဂိတ္မွာ
သစ္ေတာအဖြဲ႕ေတြ ၀ိုင္းဖမ္းျပီးရိုက္ႏွက္ေနၾကတာကို ေတြ႕ခဲ့ရတယ္လို႔လာေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းၾကားၾကားခ်င္း စိန္ကန္႔လန္႔လမ္း သစ္ေတာ့စစ္ေဆးေရးဂိတ္ကို ကၽြန္ေတာ္ရယ္၊ ညီျဖစ္သူ
၀င္ထြန္ရယ္၊ လာေျပာတဲ့ကိုမ်ိဳးႏွင့္ ရြာသား ဆယ္ေလးငါးေယာက္ေလာက္ လိုက္သြားၾကတယ္။ ဟိုေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သားကိုမေတြ႕ေတာ့ဘူး သူစီသြားတဲ့ဆိုင္ကယ္ကိုပဲ ေတြ႕ရတယ္။
ကေလးက ေၾကာက္လန္႔ျပီးထြက္ေျပးသြားတယ္လို႔ မ်က္ျမင္ေတြရိွရတဲ့သူေတြက ကၽြန္ေတာ္ကို ေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းေရာက္ေရာက္ခ်င္း ကၽြန္ေတာ္သားဆိုင္ကယ္ကိုေတြ႕ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္သား ဆိုင္ကယ္ေသာ့ကိုျပန္ေပးပါ။ ကၽြန္ေတာ္သားကိုဘာျဖစ္လို႔ ၀ိုင္းရိုက္ၾကတာလဲလို႔ေမးေတာ့ ငါက(AD)ဂြ်န္ထြန္းဦးကြ ငါသစ္ေတာပိုင္နက္ထဲမွာ မင္းတို႔ကို ခုတ္သတ္ပစ္လို္္က္လို႔ရတယ္။
ငါလုပ္ခ်င္သလို႔ရတယ္ကြ ဆိုျပီး စကားၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္းေျပာဆိုျပီး (စူပါကာစတန္)ကားေပၚကေန ဓါအရွည္ၾကီးကိုဆြဲျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီလာတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း အေျခအေနမေကာင္းလို႔
သူပိုင္ဧရိယာထဲျဖစ္လို႔ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္လွည္႔ျပီး ဖဒိုရဲစခန္းကိုသြားတိုင္ဖို႔လုပ္ခဲ့ရတယ္။
ဖဒိုရဲစခန္းေရာက္ေတာ့ သစ္ေတာညြန္ၾကားေရးမွဴး(AD)ဂၽြန္ထြန္းဦးဆိုတဲ့သူက အရင္ေရာက္ႏွင့္ေနျပီ။ သူက ကားနဲ႔ဆုိေတာ့ ရင္ေရာက္ႏွင့္တာေပါ့။ ရဲစခန္းကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ေရာက္ေတာ့
စခန္းမွဴးက က်န္တဲ့လူေတြအျပင္မွာေနေနလို႔ေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ႏွစ္ေယာက္၊ သုံးေယာက္ပဲ၀င္ျပီး ဖဒိုရဲစခန္းမွဴးကို အေၾကာင္းစုံေျပာျပတယ္။ (AD)ဂၽြန္ထြန္းဦးစီးလာတဲ့
(စူပါကာစတန္)ကာေပၚမွာ တုတ္၊ဓါးေတြပါတယ္လို႔ေျပာျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔က ရဲစခန္းမွဴးကို စစ္ေဆးခိုင္းပါတယ္။ စခန္းမွဴးက အထက္လူၾကီးကားျဖစ္လို႔ မစစ္ေဆးရဲဘူးလို႔ျပန္ေျပာတယ္။ အမႈဖြင့္မယ္ဆို
မနက္မွပဲလာခဲ့လို႔ေျပာလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလုံးျပန္လာခဲ့ရတယ္။ ၂၀၁၄ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီလ(၁၈)ရက္ေန႔ နံနက္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖဒိုရဲစခန္းကိုသြားျပီး အမႈသြားျပန္ဖြင့္ေတာ့ အမႈကဖြင့္လို႔မရတဲ့အျပင္ ကၽြန္ေတာ္ ဦးသန္း
ထြန္းဦး၊ ညီျဖစ္သူ ဦး၀င္းထြန္းႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္သား ေမာင္ကုလား(ခ)မင္းေအာင္ပိုင္တို႔ကို ၀တ္တရားေႏွက္ယွက္မႈ၊ ဆဲဆိုမႈတို႔ျဖစ္ (AD)ဦးဂၽြန္ထြန္းဦးမွ အမႈဖြင့္ထားေၾကာင္းပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိလိုက္ရတယ္။
ဘာဆက္လုပ္လို႔လုပ္ရမွန္းကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ မသိေတာ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္သားကို ဥေပေဒမဲ့ရိုက္ႏွက္တာလည္ခံရေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရယ္၊ ကၽြန္ေတာ္သားရယ္၊ ညီျဖစ္ ကို၀င္းထြန္တို႔ အခုအမႈျပန္ဖြင့္ခံရတာ
မျဖစ္သင့္ဘူး။ ဒီကိစၥႏွင့္ပတ္သက္ျပီး ႏိုင္ငံေတာ္အၾကီးအကဲမ်ား သိေစလို႔ပါတယ္။ အခုကၽြန္ေတာ္သားလည္း ေၾကာက္လန္႔ျပီးထြက္ေျပးသြားလို႔ အသိမိတ္ေဆြေတြကို ေတြလွ်င္ျပန္ေခၚခဲ့ေပးပါလို႔ အကူအညီ
ေတာင္းထားရပါတယ္ "ဟု ေျပာျပသည္။
" ကဲ " စာဖတ္ပရိတ္သက္ၾကီးေရ...ဒီေလာက္ဆို ပဲခူးတိုင္းေဒသၾကီး၊ သစ္ေတာညြန္ၾကားေရးမွဴး (AD)ဂြ်န္ထြန္းဦး၏ ျပည္သူအေပၚ မတရားႏွိပ့္စက္တာ။ တရားဥပေဒ၏ အကာအကြယ္ကို ျပည္သူေတြမရ
ရိွၾကတာ သိရိွရျပီးေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမွန္တရားေဖာ္ထုတ္ေရးအဖြဲ႕အေနျဖင့္ ကာယကံရွင္ျပည္သူမ်ား၏ ေျပာျပခ်က္ ရုပ္/သံဖုိင္မ်ားကို ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတရုံးသို႔လည္းေကာင္း၊ ျပည္ေထာင္စု၀န္ၾကီး၊
သစ္ေတာႏွင္သတၳဳတြင္း၀န္ၾကီးဌာန၊ ၀န္ၾကီးရုံးသို႔လည္းေကာင္း၊ သက္ဆိုင္ရာ ျပည္ေထာင္စုအဆင့္ အထက္လူၾကီးမင္းမ်ားထံသို႔ ေပးပို႔ထားျပီးျဖစ္ပါသည္။ စာဖတ္ပရိတ္သတ္ၾကီးအေနနဲ႔
ဥပေဒမဲ့ရိုက္ႏွက္ဖမ္းဆီးခံခဲ့ၾကရတဲ့ သူမ်ားႏွင့္ မိသားစု၀င္မ်ား၏ ေျပာျပခ်က္ ရုပ္/သံ အျပည္အစုံကို http://drguidingstar.blogspot.com/ အဲဒီလင့္ေလးမွာ ၾကည္႔ရႈႏိုင္ပါတယ္လို႔ အသိေပးတင္ျပအပ္ပါသည္။

ဆက္လက္ၾကိဳးစားပါဦးမည္.... အမွန္တရားေဖာ္ထုတ္ေရးအဖြဲ႕

No comments:

Post a Comment