Monday, March 17, 2014

သစ္ေတာညြန္ၾကားေရးမွဴး (AD)ဂၽြန္ထြန္းဦး၏ ျပည္သူအေပၚမတရားႏွိပ့္စက္မႈ အပိုင္း(၁)



၂၀၁၄ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီလ(၁၇)ရက္ေန႔ ည(၁၀)နာရီခန္႔တြင္ ပဲခူးတိုင္းေဒသၾကီး၊ ေက်ာက္တံခါးျမိဳ႕နယ္၊ ျမိဳ႕ေခ်ာင္းေက်းရြာ၊ ေစ်းတန္း(၂)ရပ္ကြက္
တြင္ေနထိုင္ေသာ ကိုစိုးသူေအာင္(ခ)ေစာင္းေစာင္းႏွင့္ အသက္(၁၇)ႏွစ္အရြယ္ရိွ ေမာင္ကုလား(ခ)မင္းေအာင္ပိုင္ဆိုသူတို႔အား သစ္ေတာညြန္ၾကား
ေရးမွဴး (AD)ဦးဂၽြန္ထြန္းဦး(ပါ)၁၅ ဦးအဖြဲ႕မွ ဥပေဒမဲ့ ရိုက္ႏွက္ဖမ္းဆီးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း ေဒသခံျပည္သူမ်ား၏ ေျပာျပခ်က္အရ သိရိွရသည္။

ယင္းျဖစ္စဥ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ ရိုက္ႏွက္ဖမ္းဆီးခံခဲ့ရသူမ်ားႏွင့္ မိသားစု၀င္မ်ားအား ေတြ႕စုံေမးျမန္းခဲ့ရာ " ကၽြန္ေတာ္သမီးေလးကို ေယာကၡမေတြရိွတဲ့
ညာေတးေက်းမွာ ဆိုင္ကယ္နဲ႔သြားၾကိဳတာ။ ေယာကၡမက မိုးခ်ဳပ္ေနျပီ မနက္ျဖန္မွ ကေလးကို ငါတို႔ျမိဳ႕ေခ်ာင္းကို လာျပန္ပို႔ေပးမယ္ေျပာလို႔ ကၽြန္ေတာ္
တစ္တည္း ျမိဳ႕ေခ်ာင္းကို ျပန္အလာ လမ္းမွာ ကားတစ္စီးကၽြန္ေတာ္ဆီထိုး၀င္လာလို႔ လမ္းေဘးခ်ရပ္ျပီး ေရွာင္ထားေပးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အ
နားေရာက္မွ ကားက (စူပါကာတန္)ကားဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ရတယ္။ အဲဒီ(စူပါကာစတန္)ကားေပၚမွလူတစ္ေယာက္ဆင္လားျပီး ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာကို
ထိုးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ဘာအျပစ္ရိွလို႔ ထိုတာလဲလို႔ ေမးေတာ့ ငါက(AD)ကြ ထိုးေတာ့ဘာျဖစ္လဲဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္ကိုေျပာပါတယ္။ ေျပာျပီးတဲ့
အခ်ိန္အေတာ္အတြင္းမွာ ကားေပၚမွာက်န္ရိွေနတဲ့လူ (၈)ဦး(၉)ဦးခန္႔ကလည္း ကားေပၚမွ ဆင္လာျပီးေတာ့ ထိုးၾကပါတယ္။ ကန္ၾကပါတယ္။အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္
လဲသြားပါတယ္။ လဲသြားျပီးေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္ကိုမလုပ္ပါနဲ႔လို႔ေတာင္ပန္ရင္နဲ႔ ကာရင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ငုတ္တုတ္ထထိုင္လိုက္တာကို ကားရဲ႕အမိုးေပၚမွာ မိုးဖြင့္ျပီး
က်န္တဲ့လူတစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္ကိုေလးခြနဲ႔ပစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုဘာျဖစ္လို႔ လုပ္ၾကတာလဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ေတာင္းပန္ပါတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာ
တဲ့အခ်ိန္မွာ တာ၀န္ရိွရဲ၀န္ထမ္း(၂)ေယာက္ ေရာက္လာပါတယ္။ ေရာက္လာျပီးေတာ့ ဘာျဖစ္ၾကတာလဲလို႔ေမးေတာ့ ဒီေကာင္ကိုဖမ္းဖမ္း လက္ထိပ့္ခက္ဆိုျပီး
ေတာေျပာပါတယ္။ ရဲတစ္ေယာက္ကေနျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ညာဘက္လက္တစ္ဖက္ကို လက္ထိပ့္ေကာက္ခက္လိုက္ပါတယ္။ အဲဒီေကာင္ကိုေခၚသြားျပီး
ေတာ့ စစ္ေဆးေရးဂိတ္မွာေခၚထားလိုက္လို႔ (AD)ဆိုတဲ့လူကေျပာပါတယ္။ အဲဒီလိုေျပာဆိုျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို ၀ိုင္းထိုးၾကိတ္တဲ့လူတစ္စုႏွင့္ (AD)ဂၽြန္ထြန္းဦး
ဆိုသူတို႔ အေပၚကိုဆက္တတ္သြားပါတယ္။ ရဲ၀န္ထမ္း(၂)ဦးကို ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ကိုဘာျဖစ္လို႔ဖမ္းၾကတာလဲလို႔ေမးေတာ့ မသိဘူးေလကြာ လူၾကီးက
ငါတို႔ကို ခက္ခိုင္းလို႔ ငါတို႔ခက္ရတာပါလို႔ေျပာပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္က ဆရာတို႔ ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာကိုလည္း ၾကည္႔ဦး ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြ
ၾကီးပဲ။ နံေတြလည္းကန္ထားတာ ဒီမွာဖိနပ္ရာေတြၾကီးပဲလို႔ျပေတာ့မွ ရဲ၀န္ထမ္းလူၾကီးတစ္ေယာက္ကိုဖုန္းဆက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ကို လက္ထိပ့္ျဖဳတ္
ေပးပါတယ္။ သစ္ေတာရုံးဂိတ္ကို ကၽြန္ေတာ္ကိုေခၚလာပါတယ္။ သစ္ေတာစစ္ေဆးေရးရုံးဂိတ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ရဲ၀န္ထမ္း(၂)ဦးတို႔ႏွင့္အတူတိုင္ေနစဥ္
ရဲ၀န္ထမ္းတပ္ၾကပ္ၾကီးေရာက္လာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘာမွအျပစ္မရိွဘဲ အခုလို၀ိုင္းထိုးၾကိတ္/၀ိုင္းရိုက္တာကိုကၽြန္ေတာ္မေၾကနပ္ဘူး ဆရာၾကီးကၽြန္ေတာ္
ကို ကူညီေပးပါဦးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာပါတယ္။ ေအးအဲဒါဆိုလဲ မနက္က်မွ အမႈဖြင့္တိုင္ၾကားလို႔ေျပာေနတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ေကာင္ေလးတစ္ေကာင္ဆိုင္ကယ္
နဲ႔ဆင္လာပါတယ္။ အဲဒီေကာင္ကိုတားထားတားဆိုျပီးေတာ့မွ ဆိုင္ကယ္သုံးေလးစီးျဖင့္ေနာက္ကေနလိုက္လာျပီး အဲဒီေကာင္ေလးကို ထိုၾက/ၾကိတ္ၾက
တာကိုေတြပါတယ္။ ခဏၾကာတဲ့အခ်ိန္မွာ ေကာင္ေလးရဲ႕မိဘမ်ားေရာက္လာျပီး အဲဒါကၽြန္ေတာ္သားဆိုင္ကယ္ ေသာ့ျပန္ေပးပါေျပာေတာ့ မေပးဘူး
ကြာ ငါက(AD)ဂၽြန္ထြန္းဦးကြဆိုျပီးေျပာေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူရဲ႕အမည္အတိအက်သိရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လို႔ပဲ ၀ိုင္းတားျပီး ၀ိုင္းထိုးၾကိတ္ခံရ
တဲ့ေကာင္းေလးက ကုလားေလး(အမည္)လို႔ သိရပါတယ္။ အသက္ကခက္ငယ္ငယ္ပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဆရာၾကီးတင္၀င္းဆိုသူမွ မင္းျပန္ေတာ့ဆိုျပီး
ျပန္လႊတ္လိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အေနနဲ႔ကေတာ့ ဘာမွအျပစ္မရိွဘဲနဲ႔ ကိုယ့္ဘာကိုသြားလာလႈပ္ရွား စားေသာက္ေနတဲ့လူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကို
အဲဒီလိုအုပ္စုလိုက္ဖြဲ႕၍ အႏိွင္က်င့္ေနတာကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္လုံး၀မေက်နပ္ပါဘူး။ အဲဒီလည္းမျဖစ္ေအာင္လို႔ တားဆီးေပးခ်င္ပါတယ္ "ဟု ကိုစိုးသူ
ေအာင္(ခ)ေစာင္းေစာင္းမွ ေျပာသည္။

အမွန္တရားေဖာ္ထုတ္ေရးအဖြဲ႕

No comments:

Post a Comment