Friday, November 9, 2012

ေရြးေကာက္ပြဲမွာ ရႈံးနိမ့္သြားတဲ့ မစ္ဒ္ ရြမ္နီ၏ေရြးေကာက္ပြဲအေျဖကို လက္ခံ အသိအမွတ္ျပဳ မိန္႔ခြန္း

ကၽြန္ေတာ္အခုပဲ သမၼတ အုိဘားမားကို ဖုံးေခၚျပီး သူရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈအတ
 ြက္ ဂုဏ္ျပဳလုိက္ပါတယ္။ သူ႕ကုိေထာက္ခံၾကသူေတြနဲ႕သူ႔ရဲ႕ မဲဆြယ္အဖြဲ႔ေတြကိုလည္း ဂုဏ္ျပဳထုိက္ပါတယ္။ သူတုိ႔အားလုံးကုိ ကၽြန္ေတာ္ ႏွုတ္ဆက္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ကေတာ့ သမၼတ၊ ဇနီးနဲ႔ သမီးေတြကုိပါ။

ဒီအခ်ိန္ဟာ အေမရိကန္ႏုိင္ငံအတြက္ စိန္ေခၚမႈ ၾကီးနဲ႔ ရင္ဆုိင္ေနရတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံကုိ ဦးေဆာင္ရာမွာ သမၼတ ေအာင္ျမင္မႈရပါေစလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဆုေတာင္းပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ မဲဆြယ္ပြဲနဲ႔ ႏုိင္ငံအတြက္ လုပ္ေဆာင္ေပးခဲ့တဲ့ ေပါရိုင္ယန္ကုိေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဇနီး အန္းကလြဲရင္ေပါဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အေကာင္းဆုံးေရြးခ်ယ္မႈ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ အသိပညာ၊ သူ႔ရဲ႕ ၾကိဳးပနး္အားထုတ္မႈနဲ႔ သူယုံၾကည္ရာကုိ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခ်မွတ္လုပ္ေဆာင္သူ တဦး အေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံအတြက္ ဆက္ျပီး အက်ဳးိျပဳသြားမယ္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ ယုံၾကည္ပါတယ္။


ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဘ၀အေဖာ္မြန္ ဇနီးသည္ အန္းကုိလည္း
ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာလုိပါတယ္။ သူဟာ ႏုိင္ငံရဲ႕ အံ့မခန္းဘြယ္ First lady ျဖစ္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မိသားစုကုိသာမက သူနဲ႔ သိရွိခဲ့သူတုိင္းကို အၾကင္နာတရားနဲ႕ အေလးဂရုစုိက္မႈေတြ အမ်ားၾကီးရွိခဲ့သူပါ။

မဲဆြယ္ေရးအတြက္ အားသြန္ခြန္စုိက္ ကူညီေပးခဲ့ၾကတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္သားေတြကုိ ေက်းဇူးတင္သလုိ သူတုိ႔ရဲ႕ ဇနီးသည္ေတြနဲ႔ ကေလးေတြကိုလည္း ဒီအေပၚမွာ သည္းညီးခံေပးၾကတဲ့အတြက္
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
မဲဆြယ္စည္းရုံးေရးမွာ ဦးေဆာင္ခဲ့တဲ့ သူေတြ၊ အဖြဲ႔၀င္ေတြ လုပ္အားေပးကူညီသူေတြကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ခင္ဗ်ားတုိ႔သိတဲ့အတုိင္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံဟာ အေရးၾကီးတဲ့ တခ်ဳးိတေကြ႕ကုိ ေရာက္ေနပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ
ႏုိင္ငံေရးပါတီေတြ တဘက္နဲ႔ တဘက္ အားျပိဳင္ေနလို႔ တင္းမာေနၾကလုိ႔ မရပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ေတြဟာ လူထုအတြက္ အလုပ္လုပ္ဖုိ႔ တဘက္ကုိတဘက္ လက္ကမ္းၾကရပါလိမ့္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံသားေတြကလည္း ဒီအေျခအေနေတြကို ဖန္တီးရပါလိမ့္မယ္။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ေက်ာင္းဆရာေတြ ပါေမာကၡေတြအေနနဲ႔ သင္ၾကားေပးရုံ မကပဲ ကေလးေတြကို သင္ယူမႈနဲ႔ ရွာေဖြေတြ႔ရွိမႈေတြမွာ စိတ္ပါ၀င္စား လာေအာင္ လမ္းျပေပးၾကပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔ ဘာသာေပါင္းစုံက တရားဆရာေတြ၊ ဘုန္းေတာ္ၾကီးေတြ ကလည္းကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လူမႈအဖြဲ႔အစည္းတည္ေဆာက္ရာမွာ အေျခခံ အုပ္ျမစ္ေတြ ျဖစ္တဲ့ ရုိးသားမႈ၊ ေပးေ၀ လွဴဒါန္းမႈ၊ ဂုဏ္သိကၡာေစာင့္ထိမ္းမႈ၊ နဲ႔ မိသားစုေတြ ခုိင္မာလာေအာင္ ေျပာေဟာေပးၾကပါ။ ...ရီပါပလီကင္နဲ႔ ဒီမုိကရက္အားလုံး လူေတြအေရးကုိ ႏုိင္ငံ့အေရးေရွ႕မွာထား ဦးစားေပးလုပ္ေဆာင္ၾကပါ။

ကၽြန္ေတာ္ အေမရိကန္ႏုိင္ငံကုိ ယုံၾကည္တယ္။ အေမရိကန္ႏုိင္ငံသားေတြကုိ ယုံၾကည္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ၀င္ေရာက္ အေရြးခံတာဟာ အေမရိကန္ႏုိင္ငံ အေရးကုိ စိတ္ပါ၀င္စားလုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ေရြးေကာက္ပြဲကေတာ့
ျပီးဆုံးသြားပါျပီ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ခံယူခ်က္ေတြ အဓြန္႔ရွည္ေနအုန္းမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ယုံၾကည္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ႏုိင္ငံကုိ တည္ေထာင္ခဲ့တဲ့ အဓိက ခံယူခ်က္ေတြကပဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံစီးပြားေရး
ျပန္လည္ဖြံ႔ျဖိဳးေစဖုိ႔ ေကာင္းျမတ္မႈကုိ ျပန္လည္ ထူေထာင္ဖို႔ တခုတည္းေသာ လမ္းျပလမ္းညႊန္ရာ ျဖစ္ေနမယ္ဆုိတာပါပဲ။

ခင္ဗ်ားတုိ႔ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကုိ ျဖည့္ဆည္းေပးဖုိ႔ အတြက္ တုိင္းျပည္ကုိ မတူကြဲျပားျခားတဲ့လမ္းကေန ဦးေဆာင္ႏုိင္ခဲ့လိမ့္မယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ႏုိင္ငံက တျခားေခါင္းေဆာင္တဦးကုိ ေရြးလုိက္ပါျပီ။

ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အန္းတုိ႔ဟာ ခင္ဗ်ားတုိ႔နဲ႔အတူ သမၼတနဲ႔ ႏုိင္ငံေတာ္ အတြက္ လွဳိက္လွဳိက္လွဲလွဲပဲ ၀ုိင္း၀န္း ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါျပီ။
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အေမရိကန္ႏုိင္ငံကုိ ဘုရားသခင္ေကာင္းခ်ီးေပးပါေစ။

Burma-Newselite ရဲ႕ ဘာသာျပန္ဆုိမႈ

No comments:

Post a Comment